Potrzebujesz wesprzeć dotychczasowe kanały dystrybucyjne? Szukasz tańszego i skuteczniejszego sposobu kontaktowania się z klientem zarówno stałym jak i nowym? Nasza oferta handlu elektronicznego może być lekarstwem na Twoje problemy. Co powiesz na 24 godzinną sprzedaż swoich wyrobów? Taka forma obsługi, oprócz niewątpliwych zalet związanych z możliwością prezentowania pełnej i ciągle aktualnej oferty, jest także tania i wyjątkowo skuteczna.
ARTiZAM jest to gotowym rozwiązaniem typu e-commerce czyli platformą handlu elektroniczego. Moduł sklepu internetowego klasy B2B bazuje na naszym autorskim systemie nCMS. Oferowane przez nas oprogramowanie handlu internetowego B2B może być uruchomione albo na naszych serwerach albo na dedykowanych serwerach użytkownika.
ARTiZAM może obsługiwać zarówno małe przedsięwzięcia jak i duże sieci dystrybucji. Umożliwia tworzenie grup odbiorców o różnych poziomach rabatowych. Dzięki otwartej architekturze, szerokim możliwościom i dużej elastyczności, system ARTiZAM cieszy się uznaniem kilkudziesięciu klientów, co czyni go godnym polecenia. Uruchomienie oferowanego przez nas systemu jest bardzo tanią i skuteczną metodą prowadzenia działalności, nie wymagającą inwestycji w sprzęt oraz wyspecjalizowaną obsługę.
Przykładem realizacji systemu jest implementacja dla zakładów mięsnych oraz firm odzieżowych.
Informacje ogólne o systemie ARTiZAM
- przedstawienie pełnej oferty asortymentu w Internecie
- dla zarejestrowanych użytkowników prezentacja oferty wraz z cenami
- możliwość przypisania do produktów opisów i zdjęć
- podział produktów na grupy towarowe
- wyróżnianie towaru „promocja”, „nowości”
- zintegrowany system CMS do zarządzania treścią serwisu
- mailing - automatyczne wysyłanie wiadomości dla zarejestrowanych użytkowników o aktualnych promocjach i nowościach
Bezpieczeństwo:
- zwiększony poziom bezpieczeństwa z obsługą sesji
- system gotowy do wprowadzenia szyfrowanych połączeń SSL
- brak ograniczenia w czasie podczas obsługi zamówień
- każda dokonana czynność modyfikująca produkt lub zamówienie jest rejestrowana i można jednoznacznie stwierdzić kto ją wykonał
Zamówienia (strona klienta):
- przejrzysty interfejs klienta w dowolnej przeglądarce internetowej
- możliwość wyświetlenia i wydrukowania pełnego cennika przypisanego dla zalogowanego użytkownika
- dopisywania dowolnej liczby zamówień z wyprzedzeniem siedmiodniowym
- możliwość przeglądania historii oraz stanu zamówień
- możliwość przeglądania produktów podczas zamówienia bez utraty danych wprowadzanego zamówienia
- automatyczne wykrywanie i korekta czasu wysyłania zamówień na danych dzień uwzględniająca czas pracy działu handlowego
- możliwość złożenia zamówienia towaru w różnych jednostkach miary
Zamówienia (strona działu handlowego):
- przejrzysty interfejs zamówień oczekujących na akceptację w dowolnej przeglądarce internetowej
- podczas przyjmowania zamówienia możliwość zmiany ilości i ceny
- anulowanie zamówień klienta
- automatyczne generowanie wiadomości e-mail o zmianie statusu zamówienia
Analiza zamówień:
- wykaz wszystkich zamówień w podziale na miesiące z możliwością wyświetlenia i wydrukowania szczegółów zamówienia
- analiza ilościowa zamówień na dowolny dzień z możliwością filtrowania według statusu zamówienia
- analiza ilościowa zamówień na dowolny dzień dla wybranego kontrahenta z możliwością filtrowania według statusu zamówienia
- analiza ilościowo-wartościowa zamówień na dowolny dzień z możliwością filtrowania według statusu zamówienia
- analiza ilościowo-wartościowa zamówień na dowolny dzień dla wybranego kontrahenta z możliwością filtrowania według statusu zamówienia
- analiza ilościowa zamówień za dowolny okres obrachunkowy dla wybranego kontrahenta z możliwością filtrowania według statusu zamówienia
- analiza ilościowo-wartościowa zamówień za dowolny okres obrachunkowy dla wybranego kontrahenta z możliwością filtrowania według statusu zamówienia
Zarządzanie:
- odrębna baza klientów i operatorów zarządzających systemem
- zarządzanie prawami dostępu operatorów
- obsługa bazy klientów - dopisywanie, edycja, usuwanie, ustalanie praw dostępu, mailingu
- obsługa bazy wydarzeń w firmie - dopisywanie, edycja, usuwanie wiadomości publikowanych na głównej stronie
- obsługa biuletynów informacyjnych
- obsługa grup produktów z możliwością kolejkowania (ustalenie kolejności wyświetlania)
- obsługa produktów – dopisywania, edycja, usuwanie, określenie dostępności, ładowanie zdjęć
- personalizacja cenników - przydzielanie indywidualnych cen dla klientów
- personalizacja produktów - przydzielanie dostępności produktów dla klientów
- zarządzanie pracą systemu - wstrzymywanie przyjmowania zamówień i komunikacji z innymi modułami